Machupicchu

Nici nu stiu daca as putea scrie ceva despre Machupicchu. Nu stiu daca cuvintele pot macar descrie ceea ce am vazut sau daca pozele pot reda sentimentul avut acolo, pesajele si atmosfera creata de acest loc magic.Dar pot macar descrie ceea ce am facut in acesta excursie de 2 zile. Plecarea a fost undeva la ora 8 si din pacate nu am fost pregatit pentru 6 ore de mers cu un microbuz. Nu am stiu ca va dura atat si am fost foarte nervos tot drumul, mai aveam putin si spargeam geamurile de la microbuz. De un singur lucru m-am saturat…si asta este mersul cu orele in autobuz…..cred ca e cel mai deranjant lucru din toata excursia asta….mersul nesfarsit cu autobuzul. In fine, sa revenim la oile noastre. Cu toate ca drumul a fost lung si un chin continuu pentru mine peisajele au fost fantastice. Din pacate nu am poze, doar cateva, pentru ca nu am oprit deloc sa facem poze. Am oprit doar in doua orase dar exact acolo peisajele nu au fost atat de spectaculoase ca sa le imprim in pixeli 🙂

dsc07155.JPG dsc07153.JPG dsc07151.JPG dsc07150.JPG dsc07137.JPG dsc07105.JPG dsc07090.JPG dsc07089.JPG dsc07087.JPG dsc07116.JPG

Am sa trec rapid peste orasele prin care am trecut, peste pranzul luat la unul dintre restaurantele din drumul nostru, peste insectele ce m-au muscat la unul dintre popasuri….muscaturi ce si acum ma mananca de mor………si am sa trec direct la a doua parte a calatoriei..mersul cu trenul.

dsc07166.JPG dsc07165.JPG dsc07163.JPG dsc07162.JPG dsc07161.JPG dsc07160.JPG dsc07159.JPG dsc07158.JPG dsc07157.JPG dsc07156.JPG

Nu a durat foarte mult dar am impresia ca atat peruanii cat si bolivienii de asemenea sunt complet idioti. Toata calatoria cu trenul se dubleaza sau se tripleaza pentru ca, cu acelasi tren idiotii se gandesc sa care si lemne si alte idiotenii….deci astepti ca prostu in tren ca sa puna vagoane cu lemne…..mai merge trenul 5 min iarashi opresti sa mai schimbe ceva….sa dea ceva jos…sa mai incarce ceva…..Imi pare sincer rau ca scriu aceste randuri dar cateodata sunt complet retarzi si fara nici un respect fata de turisti sau de viata in general.

dsc07179.JPG dsc07178.JPG dsc07177.JPG dsc07176.JPG dsc07175.JPG dsc07174.JPG dsc07173.JPG dsc07171.JPG dsc07169.JPG

Bun, ca sa trecem peste aceste subiecte care si acum ma enerveaza la culme….voi incerca sa va povestesc despre Aguas Calientes…orasul cel mai aproape de Machupicchu, unde am si innoptat. Cu toate ca am fost acolo o dupa-amiaza si cateva ore ziua urmatoare am impresia ca este un oras foarte recent construit si 90 la suta turistic….. nu am vazut case…doar magazine , restaurante si hoteluri…..altceva nimic. El ca oras sigur nu impresioneaza prin ceva dar peisajul inconjurator este intr-adevar de vis. Ai pur si simplu impresia ca muntii se pravalesc peste tine. Foarte inalti si atat de aproape de constructii.

dsc07195.JPG dsc07193.JPG dsc07192.JPG dsc07188.JPG dsc07186.JPG dsc07184.JPG dsc07182.JPG  dsc07183.JPG  dsc07181.JPG dsc07180.JPG

Dupa o noapte destul de scurta pe la 4 dimineata ne-am apucat de urcat spre Machupicchu. Prima portiune este destul de plana si urmeaza linia autobuzelor turistice  ce urca pana sus si am parcurs-o fara probleme, dar a doua portiune, undeva la o ora si 10 minute e calvar….doar scari nene pana sus……am crezut ca dau in balbaiala urcat la 4 jumate dimineata sute de scari….Dar am reusit sa ajungem sus. Spun ajungem pentru ca nu eram singur. Eram cu un australian si 2 irlandezi. Deci am reusit sa ajungem sus undeva pe la 5 30 si noroc ca am avut la mine un tricou de schimb pentru ca eram leoarca….pur si simplu curgea apa de pe mine siroaie cand am ajuns sus la casa de bilete.

dsc07207.JPG dsc07206.JPG dsc07205.JPG dsc07204.JPG dsc07203.JPG dsc07202.JPG dsc07199.JPG dsc07198.JPG dsc07197.JPG dsc07196.JPG

De aici incolo si pana cand am ajuns inapoi in Aguas Calientes a fost un vis. Ma repet si am sa spun din nou ca nu prea pot descrie in cuvinte ceea ce am vazut: orashul, peisajele si sentimentele avute vazand ceva ce mi-am dorit sa vad de foarte mult timp. Un singur cuvant poate descrie Machupicchu si acela este: SUBLIM

dsc07246.JPG dsc07242.JPG dsc07240.JPG dsc07239.JPG dsc07232.JPG dsc07221.JPG  dsc07213.JPG dsc07214.JPG dsc07208.JPG

Am stat aproximativ 4 ore sus…..turul cu ghidul a fost foarte interesant si destul de plin de informatii si apoi am avut destul timp sa colindam tot ce am vrut si pe unde ne-a manat curiozitatea. 🙂

Dupa ce am coborat am pranzit in Agua Calientes si am inceput in jurul orei 12 30 calatoria de intoarcere in Cusco. Nu stau sa descriu iarashi idiotenia cailor ferate peruane, nici obositoarea calatorie cu microbuzul. Doar tin sa va reamintesc ca am facut ceva poze nu prea multe din masina si spre macar sa aveti o idee asuprea frumusetii drumului. Calitatea nu e cea mai buna dat fiind faptul ca eram in mers dar totusi macar o idee va puteti face.

dsc07253.JPG dsc07252.JPG dsc07251.JPG dsc07250.JPG

Aici inchei povestea fara o mai intinde prea mult pentru ca mai am 2 posturi de pus si imi trebuie mult timp pentru asta…….pup bah

Tags:

14 responses to “Machupicchu”

1. Cadavru says:

First 🙂 Desi am vazut si inainte de post ceva, raman iar fara cuvinte.

2. pufosu says:

ma inclin in fata dvs…..vorba ta …sublim..

3. Nicky says:

Its F to the A to the N to the E!

Salutari si spor in calatoriile tale.

ps – adu-mi si mie un bloc de piatra incas, sa il pun la breloc sau vreo 5-6 lame ca acum in sectorul 4 avem gazon peste tot

🙂

Nicky

4. mifa says:

Daca pana acum mi-am tot muscat buzele de oftica si m-am abtinut, tot ce pot sa spun este ca: TE URASC!!TE URASC!!! TE URASCCCCCCC!!!
    Mancatz-as mustacioara ta…pana corbului :)))

5. Alexei says:

Nu ma asteptam sa fie chiar atat de mare orasul. Din pozele vazute pana acum pe net, mai ales celebrele poze facute de sus (asa cu e prima poza in din post, in care esti tu) pare destul de mic, niste ruine aruncate acolo. Dar de fapt el te surprinde prin marimea lui si prin complexitatea intortochierii constructiilor :)…daca pot sa zic asa.

Oricum, ramane unul din cele mai smechere obiective turistice din lume! Felicitari prietene! Ma bucur ca ai ajuns acolo! Stiu cat de mult iti doreai…cine nu si-ar dori?!

6. Stefan says:

Da Alexei..e mare rau… mult mai mare decat m-am asteptat si eu si impactul a fost de 100 de ori mai mare decat ma asteptam…sa ca da……e un obiectiv foarte smecher.

Merci frumos de felicitari……btw…vi pe 21 nov noaptea la aeroport?..cade sambata deci ar cam trebuie sa-ti misti fundul 🙂

7. Stefan says:

Mihaelo ai tacut tu cat ai tacut dar vad ca nu mai poti :*…nu ma uri bre ….iubeste-ma pentru reusite….. :)))

8. Stefan says:

Da nicky tocmai am furat unu de 120 de tone (sunt si din astea) si l-am trimis la tine acasa cu vaporul..sa vad unde rahat o sa-l pui :))))))))))

9. Stefan says:

Da bah pufi..normal ca vreau sa vi…probabil ca are cine sa ma duca dar mi-e dor de voi toti..deci ar fi frumos sa-ti vad sunculitele pe acolo….mergem la dracu sa bem ceva 🙂

10. Alexei says:

Da, ne vedem toti la aeroport. Sper sa nu intervina ceva…desi mai important decat asta nu cred ca o sa fie.

11. fistik says:

super tari bro pozele si povestile tale..uite asa ma mai culturalizez si eu:))) @work:D

12. Stefan says:

clar Andrei…sunt prima carte citita de tine :)))))

Ce dracu faceti? cum mai e viata la gym si prin cartier?

13. edi n says:

Looks like Indiana Jones.. Great Lord! It’s extremely beautiful and rare places, nice landscapes too, i really hope a could go there some times..

14. Stefan says:

I really hope that too friend, for you and for everybody else!