Caraibe – Trinidad

Hey dragii mei, iata-ne si prin Caraibe, intr-o tara frumoasa si formata din 2 insule locuite in mare majoritate de negri si indieni. In acest post vom vorbi putin de prima insula numita Trinidad.

Ideea de a veni aici a izvorat din faptul ca dorinta mea a fost sa vad cat mai mult si daca e posibil cat mai multe tari. Aveam posibilitatea sa vad Caraibele si ramanand in Venezuela pentru ca si aceasta tare are cateva insule in arhipelag. Dar din dorinta de a vedea cat mai multe “civilizatii” m-am hotarat sa aleg Trinidad&Tobago.

dsc05601.JPG  dsc05605.JPG  dsc05606.JPG dsc05614.JPG  dsc05608.JPG dsc05618.JPG  dsc05610.JPG dsc05619.JPG

Singurul meu regret este ca nu am stat mai mult. Era o posibilitate sa raman mai mult dar asta m-ar fi costat pe plan financiar mult…..prea mult pentru mine….era vorba de 2 bilete de avion si multe altele. Deci cu parere de rau ca am ales sa stau doar 5 zile, am incercat sa ma simt foarte bine si sa vad cat mai mult.

dsc05611.JPG dsc05625.JPG  dsc05622.JPG  dsc05620.JPG

Am ajuns sambata 8 August in Port Spain, capitala statului si dupa ce mi-am gasit in scurt timp un guest house am inceput sa explorez orashul. A fot un pic de soc pentru mine sa vad doar negri sau indieni care si ei negri in draci :)) Partea centrala a orasului sau na…partea sigura a orasului e una ok…..fara nimik extraordinar…dar totusi mult mai ingrijita ca multe orase ce am vazut in Venezuela. Am facut si ceva cumparturi ca nu aveam slapi si budigai de baie, m-am plimbat prin port, am mancat la KFC dupa 3 luni =)))))). A fost relaxant si placut. As fi vrut sa ma duc direct pe plaja dar plaja era la 1 ora distanta si era destul de tarziu cu timpul pierdut cu cazarea si cu restul. Asa  ca am decis sa vad orashul si sa-mi fac cumparaturile si abia a doua zi de dimineata sa ma indrept catre plaja.

dsc05635.JPG  dsc05634.JPG   dsc05628.JPG   dsc05627.JPG  dsc05626.JPG

Dupa amiaza am tras chiar si un pui de somn ca dupa o experienta de tot kkt-ul in Caracas si sculat la 4 30 sa prind avionul…eram cam rupt.

Seara am iesit intr-un bar destul dedeparte de partea sigura a orasului dar na..eram cu “prietenii” si a fost super misto chiar. Oricum aici e ceva nostim de povestit. Am fost intr-un bar de rockeri si unde cantau si unii live cover-uri. Nu prea va pot descrie in cuvinte socul pe care l-am avut, sa vad un bar de rockeri plin cu negri si indieni care chiar dadeau din cap pe muzica :)))))))) Obisnuit cu R&B, hip hop si alte prostii de pe canalele romanesti sau straine de muzic, a fost super funny sa realizez ca negri mai pot sa asculte si altceva…gen AC/DC :))))))))))))…foarte tare frate…..negru rocker :))

dsc05622.JPG dsc05628.JPG dsc05662.JPG dsc05661.JPG dsc05657.JPG

dsc05651.JPG  dsc05650.JPG  dsc05640.JPG   dsc05638.JPG

Ok, ca sa revenim la mancare cineva mi-a zis pe plaja ca sa incerc, si acum va scriu ce a auzit: bacasha…..asta am inteles io si am intrebat de 3 ori…. M-am dus la locul cu pricina unde era o coada destul de maricica si am cerut si eu: one :))))) era dupa cate am vazut peste prajit intre o chifla si apoi te duceai si-ti puneai tot felul de kkt peste….cat vroiai si ce vroiai. Binenteles ca taranul de mine a pus o lingura din primul sos pe care l-am gasit….si era sos de piper……de mi-a plans sufletul in mine si cand am mancat si dupa….la evacuare :))) In sfarsit super bun….mi-am mai luat altul…cu reducerea de riguare a cantitatii de sos :P. Oricum dupa 2 zile am aflat in sfarsit cum se numea ce am mancat : bacon shark ;)…..deci ala era rechin ce am bagat io la mat…..saracu rechin……

dsc05705.JPG   dsc05701.JPG  dsc05679.JPG  dsc05699.JPG

Dupa baita…soare si mancat rechin :(….spre dupa amiaza m-am intors in orash si am atipit nitel. Dupa care am mai petrecut o seara prin oras plimbandu-ma….mancand mancare jamaicana…..bla bla…..stie voi ce vreau sa zic :))

dsc05697.JPG  dsc05693.JPG  dsc05687.JPG  dsc05677.JPG dsc05670.JPG

Am sa termin aces post cu povestirea de luni dimineata….povestea feribotului trinidad-tobago. bineinteles ca din cauza sistemului de kkt si vitezei melcului al angajatilor terminalului am pierdut primul ferry de la 6 30 si l-am luat pe urmatorul la 10. Si de aici incepe distractia…..m-am suit in el….foarte misto si foarte modern…am mancat ca idiotul ceva la bar si apoi m-am asezat linistit la locul meu facand poze si admirand peisajul. Toate bune si frumoase pana am dat de ape adanci si ferry a inceput sa faca ca un leagan. Trecem peste faptul ca m-am abtinut sa nu vomit 30 de minute si sarim direct la ultimele 45 de minute din calatorie…45 de minute in care am imbratisat wc-ul….nu mai retin de cate ori am vomitat :))  Din fericire toata aceasta poveste are si o parte nostima….imaginati-va 10 toalete pline cu oameni care vomitau…..ce sunete….la un moment dat a intrat unul si a scos niste sunete din el de toata baia radea si…bineinteles vomita…….a fost super funny dar si super nasol….mi-a fost un rau de numaram secundele…..

Ok, cam atat cu Trinidad…..revin cat pot de repede si cu Tobago…. pa bah…..

Tags:

8 responses to “Caraibe – Trinidad”

1. mciaulih says:

Frumoase si interesante locuri ai vizitat.
    Extraordinare.
    Sper sa ajung si eu pe acolo.
    Traiasca negrii rockeri.:)

2. Alexei says:

Fain de tot!

Sa inteleg ca ti-ai luat ultimul model de Dacie? 😛

Te-am pupat!

3. Stefan says:

da titi…..cel mai smecher model :))))

4. pufosu says:

ultima poza ce inseamna,ca ai ramas intre trinidad si tobago?….glumeam..pa

5. Stefan says:

:))))) da mah..cam asa ceva…sunt inca pe ocean..astept salvatorii…te bagi mah pufi?

6. asiris says:

Misto rau in Caraibe man , misto de tot ! Pitoresc . Se mananca si bine . Dar nu sta si tu doar prin centru , in safe zone . Mama dreq , daca vrei sa cunosti cu adevarat tara … umbla si putin prin ghetto mai pe seara . Si atunci sa vezi povestiri interesante pe blog hehe . Ca asa … nu prea ai avut aventuri , exceptand datul la boboci pe feribot hahha. Criminala faza . Imi si inchipui ca aia au proiectat barca sa aiba grupul sanitar mare , sa poata vomita populatia in voie hhaha . Si ma gandesc si la aia cand va serveau mancarea inainte de plecare . In gandul lor probabil isi ziceau : ” asa asa , bagati in voi animalelor , mai vedem noi cine se va rasti la bideu ” . Hahahaha , criminala faza , rad de mor.

7. Stefan says:

Razi tu razi dar nu era de ras…..adik na…….am ras si eu in timp ce dadeam la boboci deci ce mama dracu….HAI SA RADEM :))))))))))

Dute tu bah in ghetouri…..io nu am bani de pierdut sau altele…. 😀

Iar ca aventura…..totul e la dracu pentru mine o aventura si inca un vis 😉

Vezi ca e post pus si cu Tobago si poate mai tarziu il termin si pe asta cu La Paz ca deseara oricum plec de aici.

Bafta Asiris……..

8. fistik says:

faoarte tare clubul de negrii roackeri:))) am un coleg roaker la work si i-am povestit faza asta iar el invidios din fire se intreba cum dadeau negrii din parul lor in forma de bosket:D:D….te pupa tata>:D<