Canaima lagunas y Santo Angel

Cea mai tare excursie de pana acum……….

dsc05167.JPG dsc05170.JPG dsc05171.JPG dsc05172.JPG dsc05173.JPG dsc05204.JPG

Si-a meritat toti banii dragi mei copii dar sa incepem cu prima zi, data de 14 cand am plecat dis de dimineata spre Ciudad de Bolivar si totul a mers snur, am prins autobuzele unul dupa altul si pe la ora 6 am ajuns acolo. Patronul agentiei de voiaj a fost super dragut si m-a ajutat cu masina sa ajung la Posada Don Carlos unde imi facusem rezervare, la recomandarile unei prietene. Acea “guest house” a fost ce-a mai misto casa coloniala …sau na…doar casa…pe care am vazut-o aici in Venezuela. Un patron strain, care si-a pus amprenta f bine asupra locului. Ce sa mai, un loc perfect sa iti petreci noaptea. Plin de turisti si de o atmosfera placuta. Doar un singur lucru a fost neplacut…na trebuie sa fie si din astea. Patronul era neamt si am impresia ca a fost iritat pentru ca nu am cumparat excursia cu el si dimineata cand am plecat si am dorit sa-mi fac o alta rezervare pentru data de vineri, data cand ma reintorceam din excursie, a spus ca totul este full…….omul tot om e….indiferent de natie…dar am reusit sa-l prostesc si pe asta…o sa vedeti cum 🙂

dsc05203.JPG dsc05202.JPG dsc05201.JPG dsc05197.JPG dsc05196.JPG dsc05192.JPG

Bunnnn, deci dimineta ne-am indreptat cu toti catre aeroport pentru a incepe prima etapa a calatoriei, pana la Laguna Canaima. Ca sa nu astepte cititorul prea mult am sa sar direct un avion. un avion de 6 locuri cu tot cu pilotul nici prea nou, nici prea vechi, taman bun sa te caci pe tine de frica :))))). Dupa ce am decolat, eu fiind langa una dintre usi care era de un deget deschisa pentru ca mai bine nu se putea inchide, idiotul ala de pilot incerca sa ne arate anumite lucruri pe geam cu ce credeti? Normal….cu mainile de pe manete, volan sau cum dracu s-o chema ala. Si avionul incepea s-o ia la dreapta sau la stanga……cred ca toti am fost cu rahatul la fund pe toata durata zborului.

dsc05186.JPG dsc05177.JPG dsc05174.JPG dsc05233.JPG dsc05231.JPG dsc05225.JPG

Plus ca, daca pilotezi aparate fara sisteme electronice la bord nu iti este permis sa intri in nori. E draci…dobitocul ala se credea aparat electronic..drept in nori frate……nici o manevra sa ii ocoleasca. Si nu cred ca stiti cu se simte intr-o cutie de chibrituri cand esti in nori. Si asta nu a fost tot. In momentul aterizarii ce credeti ca a facut asta?….nu a aterizat pe pista ci a aterizat paralel cu elo pe un pietris rosiatic. Saracu francez care statea langa pilot cred ca a facut pe el in momentul ala :))))) Deci, pe bune, a fost o experienta ….interesanta sa o numesc :))))

dsc05221.JPG dsc05217.JPG dsc05215.JPG dsc05213.JPG dsc05209.JPG dsc05207.JPG

Ok, ar fi si lucruri frumoase de povestit, cum ar fi: raului Orinoco, peisajele pe toata durata zborului, cat si laguna Canaima. Dar na, cu chilotii uzi sau fara cu totii am ajuns acolo intregi si nevatamati. Surpriza la aterizare a fost ca planul excursiei fusese putin schimbat. In loc sa dormim asa cum trebuia langa laguna in prima noapte, trebuia sa plecam direct catre Santo Angel si sa dormim acolo iar abia a doua noapte sa dormim langa laguna.

dsc05205.JPG dsc05269.JPG dsc05263.JPG dsc05257.JPG dsc05255.JPG dsc05252.JPG

Dupa ce am asteptat pe toata lumea sa ajunga cu frumoasele si sigurele avioane ne-am purces la drum catre locul unde erau barcile. Grupul nostru era format din 5 danezi, 2 francezi, un catalan, 2 columbieni, 2 rusi si io, subsemnatul. Drumul a durat 4 ore si a fost extraordinar. Peisaje superbe, viteza, momente in care eram cu totii leoarca. Ne-am oprit de vreo 2 ori sa facem baie, o data langa o cascada mititica unde am luat si pranzul. Momentul culminant a venit dupa pranz cand pentru 2 ore am avut cu noi o ploaie torentiala. A fost incredibil, ca-n filme. Toata lumea era cu impermeabile si doar ochii mai se puteau vedea. Credeti-ma ca, calatoria cu barca si-a meritat toti banii….incredibil.

dsc05247.JPG dsc05244.JPG dsc05242.JPG dsc05240.JPG dsc05238.JPG dsc05290.JPG

Intr-un tarziu, uzi si murdari dar foarte fericiti, am ajuns la tabara unde trebuia sa ne petrecem noaptea. Sa nu aveti impresia ca era vreo cabana ceva, doar un acoperis si 30 de hamace atarnate, atat. Ce a fost intradevar superb a fost privelistea……Santo Angel..o puteai vedea de acolo….

dsc05287.JPG dsc05286.JPG dsc05284.JPG dsc05283.JPG dsc05279.JPG dsc05278.JPG

Pentru mine a fost o noapte foarte scurta, m-am trezit definitiv la 4 si pana atunci m-am zvarcolit ca viermele. Asta nu pentru ca era prima mea noapte intr-un hamac ci pentru ca hamacul nu era prea mare si nu mi-am putut gasi pozitia ca sa dorm. Asa ca pe la 4 eram deja complet treaz. Dupa ce s-a trezit toata lumea si am luat pe la 7 micul dejun am plecat spre Santo Angel. Un drum cam de o ora printr-o padure superba catre un punctul de unde poti vedea cascada cel mai bine.

dsc05277.JPG dsc05274.JPG dsc05319.JPG dsc05317.JPG dsc05315.JPG dsc05309.JPG dsc05305.JPG

Ei bine acum chiar nu am cuvinte sa va descriu cascada….cred ca pozele vorbesc cel mai bine, asa cum cred ca pozele vor vorbi mai bine ca mine despre toata excursia. Eu cel putin am stat acolo cu gura cascata vreo 2 ore…incredibil….ceva ce nu vezi decat poate o data in viata. Dupa cascatul de guri am coborat la tabara si am luat pranzul. Inca o jumatate de ora de odihna si am plecat inapoi cu barca. Normal ca a plouat din nou pentru o ora si iarasi m-am simtit ca intr-un film sau mai degraba documentar…….

dsc05300.JPG dsc05299.JPG dsc05291.JPG dsc05338.JPG dsc05332.JPG dsc05328.JPG dsc05327.JPG dsc05325.JPG dsc05323.JPG

Dupa ce am revenit la laguna si ne-au repartizat unde si cu cine dormim am plecat spre plaja pentru ca nu o vazusem pana atunci….doar din avion. Mai fratilor….cata frumusete adunata intr-un singur loc…ceva incredibil. Nisipul fin, apa nu foarte rece, privelistea celor 5 cataracte…….si totul in mijlocul tarii…. superb. Am stat toata dupa amiaza pe plaja, am facut baie si am baut bere si am discutat. Super relaxant…suberb timp.

dsc05452.JPG dsc05450.JPG dsc05444.JPG dsc05438.JPG dsc05369.JPG dsc05368.JPG

Noaptea a trecut fara prea multe probleme sau intamplari. eram cu totii obositi si am dormit, eu cel putin, neintors. Dupa micul dejun am plecat intr-o plimbare cu barca pe laguna si intr-o mica excursie de 2 h catre o alta cascada. Si aici a fost superb pentru ca o poti traversa prin spatele peretelui de apa. Ne-am udat pana la piele, am facut poze, am ras pentru ca in spatele cascadei este un curent puternic si combinat cu apa ne-a facut pe toti sa murim de frig in cele cateva minute cat dureaza totul.

dsc05365.JPG dsc05354.JPG dsc05351.JPG dsc05350.JPG dsc05348.JPG dsc05344.JPG dsc05341.JPG dsc05339.JPG dsc05400.JPG dsc05396.JPG dsc05394.JPG dsc05391.JPG dsc05390.JPG

Din pacate asa cum va spuneam la inceput totul s-a desfasurat cu mare rapiditate din cauza timpului redus si nu am putut sa stam foarte mult nicaieri si sa ne bucuram pana la refuz de aceste imagini. Intr-un fel e bine pentru ca am ramas doar cu momente extraordinare in minte nu si cu momentele de plictiseala…..totul a fost ca un maraton..dar unul superb.

dsc05385.JPG dsc05382.JPG dsc05380.JPG dsc05374.JPG dsc05372.JPG dsc05422.JPG

Intoarcerea a fost linistita, am avut alt pilot care de data asta ne-a adus inapoi fara emotii sau idiotenii. Dupa ce am ajuns in Bolivar i-am pus pe cei doi francezi sa se duca inainte si sa ia o camera de 3 paturi si uite asa am avut si eu loc in posada fara probleme 😀 M-a vazut nenea neamtul pe acolo dar nu a avut ce sa zica. Ne-am despartit in seara aceea cu totii ca fratii, am schimbat e-mail-uri, am baut si am cantat impreuna. Totul a fost la superlativ. Este foarte misto cand intalnesti oameni super ok si cand ramai in relatii cu ei peste ani. Asta sper eu sa se intample cel putin.

dsc05436.JPG dsc05428.JPG dsc05427.JPG dsc05413.JPG dsc05410.JPG dsc05409.JPG

Am sa inchei acest post cu o nota negativa asupra acestei tari, asupra sistemului de transport.Toata lumea mi-a spus ca la venire am fost super norocos ca am prins totul snur si nu prea mi-a venit sa cred….eu norocos?…..dar la intoarcere am inteles. Mi-a luat 15 ore jumatate sa ajung inapoi..am schimbat 4 autobuze..am asteptat cu orele…o fost groaznic. Dar trecand si peste aspectul acesta, intreaga excursie a fost o experienta extraordinara, ceva cu care sper sa ma mai intalnesc in viata.

dsc05402.JPG dsc05401.JPG

Va pup dragii mei…..

P.S. telefonul meu nu mai merge…..nu-l pot deschide…nuj ce dracu are….am sa va anunt cand am vesti…poate o suna cineva pe mama si ii spune ca sunt ok….multam

Tags:

17 responses to “Canaima lagunas y Santo Angel”

1. pufosu says:

foarte tare fah…suuuuuupeeer….asa mai vedem si noi cate ceva …ca tare prosti suntem ca stam acasa si muncim,dar lasa asta ca vb acasa

2. Cadavru says:

Holy Shit ! o.O

3. Nea Cioclesh says:

Nu am cuvinte Fane…..I`m speechless…PUNCT

4. asiris says:

Bai Greu , da-o dreq de Romanie frate , vinde biletele de avion , cumpara-ti o capra , o lanterna , cateva cutii de chibrituri si stabileste-te frate intr-un satuc de-asta in mijlocul junglei . Poti trai linistit toata viata fara sa te mai streseze cine stie ce tampit din lumea civilizata . Da-l dreq de asfalt si de robinet , nu se compara cu plaja si cascadele de acolo . Si sunt convins ca ce vedem noi in poze nu e tot. Noi nu simtim mirosul , doar ne uitam la flori . Privim pozele si nu simtim vantul pe sira spinarii ca sa ne dam seama cu adevarat ce belea e acolo frate . Repet , da-o dreq de civilizatie. Cere azil !

5. Cadavru says:

ce-ai ba asiris ai inebunit ? cu cine dracu plec in suedia la iarna daca asta ramane acolo ? si asa l-am tot batut la cap ca sa il conving, si nici acu nu mi-a dat un raspuns exact. Daca ii dai idei se duce dracu toata faza !

yo zic mai bine sa te pui frumos la punct cu munca si sa te prezinti sambata prin cismigiu la o bauta ! Ca sambata trecuta “te-ai dat la fund”…nu mai raspundeai la telefon…nici tu, nici bestiutza ! Poate il iei si pe aia 2 pescari amatori.

Si vezi ca greu’ asta mic nu vine ca cica se intalneste cu gagica’sa !

6. asiris says:

al dreq betiv , ce dreq sa faci ma in sweden ?

7. asiris says:

al dreq betiv e si pedofil 😀

8. PumaS says:

Fara cuvinte pozele de la cascada si peisajele , si viata lunga pentru Barichelo ala de se crede tom cruise in top gun dar cu zmeul ala de avion . Vad k te-ai simti bine si pozele cu riscul de a ma repeta sunt dementiale sigur e ceva ce ai intiparit in creier bine si nu vei uita niciodata … putzini ajung acolo aaaaaaaaa si putini au curajul sa bage picioarele in apa avand in vedere k exista National Geographic si discovery channel si nu mai zic de atatea filme ai vzt Falci ? si falci ca falci ca nu prea ai noroc de marele alb acolo dar mai sunt baietii aia care o ard si pe nil mancand cerbi si gazele erai aperitiv pentru ei … si sa nu mai zic de baietii care o ard in gashca

9. Baronu says:

no comment !

10. porku says:

domnu, dar de ce ati albit in halul asta……v-au albit femeile sau lipsa lor 🙂
    cu papagalii si alte zburatoare am vazut ca te descurci, dar un piept pe puica, mare sanatos, parca ai linge si tu 🙂
    stiu, sunt un porc, dar nu ma pot abtine

11. Victor says:

10…stai jos!

12. Stefan says:

Ma bucur baieti ca v-a placut excursia asta si da, Asiris are dreptate…..trebuia sa fiti aici ca sa o puteti aprecia la adevarata valoare. Daca a-ti ramas muti la poze…..va dati seama cum a fost originalul 🙂

Bah Asiris inca cava vreau sa-ti zic: tine-te bine cand o sa vezi poze de la maciu piciu 😀 dar asta prin decembrie 🙂

Porcule ce sa zic…o duc rau dar ma descurc…strang din dinti :))))))

Pumas nu peste tot unde vezi un petic de apa sunt si 100 de rapitori sa te omoare…chill dude :)))))

Cadavre visezi cu Suedia…..sa mor……

13. Nea Cioclesh says:

Neicaaaaaaa,am incercat sa te sun pe nr ala de pe care ai incercat tu sa ma suni zilele trecute ,dar….nimic…nu mai erai de gasit 🙂 .
    Ce mai faci ?Cam greu mai ajungi la net …

14. Stefan says:

Era un numar public gigi..te sun azi din nou poate dau de tine…ajung la net in fiecare saptamana..tu esti cam greu de gasit.

15. andreea says:

Esti un norocos…enjoy and stay safe :*

16. razvan (fost coleg de fac) says:

bhei…asa ceva nu exista…
    asta e photoshop curat!!!